26.04.2018 02:08
Ana səhifə | Haqqımızda | Bizimlə əlaqə  
    
 
  Son tərcümələr

  Azərbaycan: “Odlar yurdu”nda nələri görə və nə ilə məşğul ola bilərsiniz? - FOTOREPORTAJ
 
24.04.2018
CNN, ABŞ
 

  İlham Əliyev – İslam dünyasının fenomeni
 
23.04.2018
Moderndiplomacy, Aİ
 

  Formula 1: Rikkiardo ötən il Bakıda qazandığı qələbəni xatırlayır
 
23.04.2018
Nextgen-Auto, Fransa
 

  “Övladlarımın yəhudilər arasında yaşamasını istəyirdim”
 
20.04.2018
YnetNews.com, İsrail
 

  Azərbaycanlılara qarşı soyqırımın 100-cü ildönümü
 
20.04.2018
DAILY SABAH, Türkiyə
 

 
 
Bakı-Tbilisi-Qars: Avropadan Asiyaya “ipək dəmir yolu” - VİDEO

 
 



Euronews, Aİ
03.11.2017


Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun tikintisi Azərbaycan və Türkiyə prezidentləri, Gürcüstan, Qazaxıstan və Özbəkistanın baş nazirlərinin iştirakı ilə başa çatdırılıb. Oktyabrın 30-da onun təntənəli açılış mərasimi keçirilib. 846 kilometrlik yol. Bu, Böyük İpək Yolunun ən uzun hissəsidir.

Dəmir yolunun tikintisi təxminən 4 milyard dollara başa gəlib. Proqnozlara görə, artıq 2034-cü ildən etibarən bu dəmir yolu vasitəsilə ildə 17 milyon tonadək yük daşınacaq.

İlham Əliyev (Azərbaycan prezidenti): “Asiyadan Avropaya və Avropadan Asiyaya bundan qısa yol yoxdur. Bizim gələcək vəzifəmiz tariflərin razılaşdırılması yolu ilə bu layihəni iqtisadi cəhətdən də cəlbedici etməkdir. Uzunmüddətli perspektivdə yüklərin həcmi artacaq. Əlbəttə ki, bu, böyük qazanc, böyük gəlir, iş yerləri və əməkdaşlıq deməkdir”.

Rəcəb Tayyib Ərdoğan (Türkiyə prezidenti): “Şübhəsiz, sərnişin daşımaları strateji və sosial-iqtisadi əhəmiyyətə malikdir”.

Sərnişin qatarları bu yolla ildə 3 milyon insana xidmət göstərə biləcək. Onlar Azərbaycan, Gürcüstan və Türkiyə arasında 2018-ci ildən hərəkətə başlayacaq. Perspektivdə turizm sahəsində böyük irəliləyiş gözlənilir. Bundan başqa, Avropa ilə Asiya daha yaxın olacaq və qarşılıqlı əlaqələr üçün daha yaxşı imkanlar yaranacaq.

Georgi Kvirikaşvili (Gürcüstanın baş naziri): “Bu dəmir yolu təkcə ölkələrin iqtisadiyyatını yox, həm də xalqlarını birləşdirir. Ölkələr arasında inteqrasiya və əməkdaşlıq nə qədər güclüdürsə, regionda və ondan kənarda iqtisadi artım, ticarət səviyyəsi və təhlükəsizlik bir o qədər möhkəmdir”.

Tarixi an: ilk yük qatarı Bakıdakı Ələt limanını tərk edir və Türkiyəyə istiqamətlənir. Bu vaqonlarda Qazaxıstanda istehsal olunmuş 3200 ton taxıl var. Hazırda digər müştərilərlə danışıqlar aparılır. Bir çoxunu sürət cəlb edir. Əgər əvvəllər Çindən Avropaya bəzi yüklər 1 aydan çox müddətə daşınırdısa, indi söhbət yalnız 2 həftədən gedir. 

Cavid Qurbanov (“Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin sədri): “Taxıl, rus metalı, rus taxtası və Çin yükləri var... Biz hesablamışıq ki, bu, ilə təxminən 5 milyon ton yük edir”.

Qazaxıstan, Türkmənistan, Pakistan, Çin və Hindistan daxil olmaqla, bir sıra digər ölkələr də Bakı-Tbilisi-Qars layihəsində iştirak etmək niyyətlərini açıqlayıblar.

 

(Rus dilindən tərcümə - WorldMedia.Az)

Mənbə: Euronews


 
          

Saytın materiallarından istifadə zamanı worldmedia.az-a istinad mütləqdir  

© 2016-2018, WorldMedia.az